Salih Hepinize merhabalar. Ben 17 auğustos de 28haftalık erken doğum yaptım,bebeğim küvez de iki buçuk ay kaldı, taburcu oldu gün 1900g , bebek küçük oldu için o yüzden kulağından geçememişti, bi ay sonra gelin dediler, bi kaç gün önce gitti, gene geçemedi. Bizi bi üsteki hasteneye yönlendirdi , Çarşamba günü randevumuz var , çok endişeleniyorum, böyle durumu yaşayanlar varmi ? Bebek şuan 2700g
GamzeBalcDemircan Salih benimde bebeğim erken doğdu onun kuveyzde kalmadı ama premature diye bizi başka bi hastanede prematüre bebeklerin kulak cihazıyla ölçtüler onların cihazları ayrı oluyr cnm bi araştır yaşadığın yerde varmı varsa oraya götür
msrrf Salih benim arkadasimin oglu da erken dogmustu onlarda gecememisti ama simdi 2bucuk yasinda ve hic bi problemi kalmadi . sadece ilk konusmaya basladiginda kelimeleri yuvarlayarak konusuyodu ama zamanla gecti . icini ferah tut 😉