kahvesever__ Acemiiiii olmuyor doğum sırasında hiç bir şey hissetmiyor sunuz uyuşuk oluyor her yeriniz
Yareniko26 kahvesever__ Epıdural takılırken cok ağrı acı oluyormu ve ıkınma hıssı gıdınce süreç nasıl oluyo
Acemiiiii kahvesever__ yani normal doğumu sancısız mı yapıyorsunuz? Kusura bakmayın ilk hamileliğim olduğu için hiç bilgi sahibi değilim
kahvesever__ Acemiiiii ilk başlarda takılmadan önce sancı çekiyorsun 4 cm olunca epiduralı takıyolar ve ondan sonra hiç bir şey hissetmiyorsun
Acemiiiii kahvesever__ sancı hissetmeden ıkınma nasıl oluyor acaba? Bir de özelde ücreti daha mı pahalı bu tür doğumun
kahvesever__ Acemiiiii ben suni sancı aldım sonra epidural takıldı bana Ben yurt dışında yaşıyorum canım burda ücret ödemedim ben