Selamm kızlar nasıl sizde durumlar. 38+4 olduk ama kızımda hala tık yok 😂 çarşamba kontrolüm var bakalım ne olacak. Hiç belirtim yok ara ara kasıkta sızlama oluyor başka hiç ağrı sızı bisey yok 🫣 nasıl başlayacak pat diye mi olacak çok stresli ve heyecanlıyım