Arkadaşlar merhaba 16 haftalık gebeyim. Aşırı derecede bulantı kusma yaşadım bu hafta biraz hafifledi ama tükürüğümü yutamıyorum elimde peçete poşet geziyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda çok rahatsız hissediyorum. Diş fırçalıyorum sürekli su içmeye çalışıyorum ama geçmiyor bir türlü