28-subat Normal doğum istiyorum , yaklaştığını nasıl anlarım acaba , hangi belirtiler olur 39.haftadayım sırt ağrım hariç bir değişiklik yok da ilk bebek olduğu için süreci pek bilmiyorum
28-subat İlk doğumlarda 42haftayı bile bulabilir diyorlar , genel olarak doğumlar kaçıncı haftada oluyon acaba , kendi doğum haftanızı yazar mısınız ? Vajinal doğum yapanlar ??
Mineeaa1 Kizlar bende 39+5 oldum bebisten ses seda yok 🤣 ilk doğumlar geç oluyormuş erkek olunca da öyle. Ama bende sormak isterim karnım sanki boşluğa dusuyo biri çekiyormuş aşağıdan gibi sizce bu bir işaret mi ? 💕