Kokutmasın bir faydası yok sonuçta bu bebek bi şekildir çıkıcak gelicek dünyaya , ben normal doğurmaya düşünüyorum inşallah , tabiki bende de korkuyorum ilk gebeliğim ama bügüne kadar kaç defa doğurdu , korktuğu kendini kolay doğuran var , kendini motive etmek ve hazırlamakla önemli 🥰 Acı unutuluyor kavuştuğun zaman 🫶🏼