Kayaeliff 2 gün kldim hastanede 48 saatin dolmasını bekledi doktur bebekler için birşeyler hazırlamıştım ama kuveze girdikleri için kulanmadim kendim için ise 4 tane büyük beden kilot aldım depend aldım , kalin çorap ve 2 takım pijama Hırka , kesinlikle yanınıza süt pompası alın süt saklama poşeti de alın bebekler olurda kuveze girerseler sütünüzü gonderirsunz .. birde sütüm gelirmi gelmez mi kaygısına sakın girmeyin hep olumlu bakın gelir o zmn inşallah iki bebek sonuçta bir damla dahi onlar için çok önemli .. çok su içtim filtre kahve aldım kayısı suyu içtim kendimi sıcak tutup terledim terledikce gazını rahat çıkardım kalın pijama takımları alın yanınıza ve rahat giye bilecginiz bir terlik ilk kalkış zor oluyor ama sonra insan alışıyor bol bol yürüdüm çok sivi tukettigim için lavaboyaya sık sık çıktım hem sütüm oldu hemde her kalkıştı 5 dk yürüdüm şükür çok iyiyiz olurda bebeklerde kuveze girerse sizde toparlanırsnz bn o 15 günde toplardim