Gamzealptkn [silindi] hamilelik için 10 üstü dedi canm 8 değerinde zten yumurtlama olmuş oluyor hatta başka bi doktorum 20 üstü istiyoruz gebelk için demişti benmde 9 gelince her ay adetn 14. Günü progestan ilacı başla demişti kullanıyordum
Gamzealptkn dtastan doğal yolla gebe kalamadım çatlatma iğnesi yaptrdm tutmadı bu ay aşılama yaptrdm pozitif geldi ama sağlıklı ilerliyo mı bilmym yarn 2 katına yükselmiş mi diye kan vercem adetin 21. Günü progesteron yaptrrark değerne bakablrsnz
Gamzealptkn [silindi] evt ama kaliteli olması için daha yüksek rakamlar olması gerekiyor mesela çatlatma veya aşılama yaparken yumurta geliştirici ilaç veriyolar yumurta 18-20 arasnda olduğunda iğneyle çatlatp ilişkiye girin diyolar
Bbk88 Gamzealptkn peki 14 üncü gün progestani için demiş ya bana da 16 demişti ilk günden mi sayacagiz adetin ona göre mi içeceğiz birde kac hun sonra regl görmüştunux ilaci bırakınca