Vitalede sema mülayim e gidiyorum. İkinciye hamileyim ilk dogumumuda onda yaptim. İşini ciddiye alan iyi bi doktordur. Ayrica esas baslama sebebim yeni dogan yogun bakimi olan hastane onceligimdi. Her hastanede yok ve olasi küvez durumunda hastane hastane gezip boş küvez arayan insanlar tanidim maalesef. Her durumu hesaba katmak lazım