_Feslegennn__34 Bi kaç gün önce silik görmüştüm belirti falan dayanamayıp kan verdim ama bu seferde yoksa diye korkuyorum yapsan dert yapmasan dert 😣
Derennn700 _Feslegennn__34 canım inşallah pozitiftir benimde aynı şey başıma geldi beta hcgm malesef negatif çıktı bugün normalde adet günüm henüz olmadım çıkmasada üzülme belki geç döllenmedir 🙏🏻
yanne_ _Feslegennn__34 Verende Allah alanda Allah ne verirse hayırlısını versin inşallah 🤲 dualarımız seninle
Damlaozzz Bende iki kere yaptım silik çıktı yarın kan vermeye gidicem ama ayaklarım geri geri gidicek sonuç korkutuyor 🥹
Havva_aymiram _Feslegennn__34 olur ins canm benim çok kafayı takma piskolojiyi yüksek tutmalisin her ilişkide olucak olucak deme her gecikmede acaba deme rahat ol içini ferah tut herşey gönlünce olsun ins rabbim kucağını boş birakmasin isteyen kimseyi diyeceğim iki rabbim geciktriyorsa guzellestiriyoruz….
yanne_ _Feslegennn__34 Allah’ım sanada nasip etsin inşallah kuzumm üzülme Rabbimden işte her zaman dualarımda olacaksın inşallah 🤲🌺 Rabbim ne eylerse güzel eyler sabrın sonu selamet inşallah 🌹
_Feslegennn__34 Havva_aymiram inşallah canım ama bu kadar belirtı neden o zaman anlamıyorum artık stres yapmadan duramıyorum
betulrahimi _Feslegennn__34 Bazen kan alıp idrar yazabiliyorlar bence biraz bekle ben adetime 1 gün kala kanda negatif gördüm 15 gün sonra pozitif çıktı
Havva_aymiram _Feslegennn__34 geç dollenmede olabilir canm bide ilk gebeliginmi ? Yumurtlama dönemini hesapla ona göre ilişkiye git bayadir olmuyorsa bide böyle dene kac yildr evlisin bn 3 yildr evliyim iki bebem vr cok zor ama güzel rabbim senin ve senin gibi bekleyen herkesin gönlüne göre en hayırlı olanı versin 🌸
_Feslegennn__34 betulrahimi İşte benim bugün ikinci gün gecikmem ama cikmadı kanda da olmasa cikmazmıydı
_Feslegennn__34 Havva_aymiram evet ilk gebeliğim ve bende adet düzensizliği posc var ne zaman yumurliyorum bilmıyorum bu ay sık ilişkide oldu o yüzden de umıtlıydım
Gulsah_09 _Feslegennn__34 canım gec dollenme olabilir 2 gun önce kanda negatif gordum 2 gun sonra pozitif ama 22 di ögrendigimde 0.02 di negatif 2 gun sonra 22 oldu