Symnr166 dolu dolu kanama olmadığı sürece normal demişti benim doktorum 9 ay daha ağrıyabilir her zaman olmasa bile regl dönemlerin geldiğinde, bebeğin büyüyüp yerini genişlettikçe normalmiş. 22+6 olduk bu hafta gelen güncelleme ile kuyruk sokumu ağrısı ve mide yanması eklendi. O iyi olsun da biz sabrederiz sağlıkla kucağına alırsın inşaallah 🤗