Kızlar bat 28 son yumurtlama günüm üzerinden de 13 gün geçti. Elimde iki adet test vardı acele ettim 2 gün kala bugün birini yaptım silik çıktı ilk emin olmak istedim dayanamadım diğerini yaptım oda silik. İlk defa yaşıyorum bu durumu gebelik varmıdır ne diyorsunuz yanılma payı olabilir mi ?

