Markaya göre fark ediyormuş, bende freely markası var.
Predictor markası hassasiyeti 10 ml/hCg kadarmış
Freely hassasiyeti 25ml/hCg kadarmış. Eğer predictor olsaydı elimde eğer varsa hamileliğim sanırım yarın belli olurdu. Ama yok 🥹 bugün kan vermeye mi gitsem. Çok aceleciyim biliyorum ama eşimin doğum günü bugün öğrensem harika olurdu 😭 kan verirsem şuan 7-10 arası çıkmalı en az?? Gideyim mi ? Yoksa bekleyim mi ? Adetime 7 gün var