anneyimmbennn Merhaba anneler. Bebeğim henüz 4 günlük. Sürekli meme tutmak istiyor ama tutmuyor. Şöyle anlatayım. Memem ağzında ama ağzını kapatıp emmeye başlamıyor. Tutmadığı için de ağlıyor. Sizce sebebi nedir nasıl çözebiliriz
Gebebiranne6 anneyimmbennn Göğsünüzün tam altına alıp hareket etseniz biraz tutmaz mı acaba? Canım benim, Allah kolaylık versin. Sağlıkla büyüsün inşallah 🌸
anneyimmbennn Gebebiranne6 ağlıyor panik yapıyorum biraz da o yüzden tutturamiyorum çok teşekkür ederim 🥹