Kızlar bebeğim 3.5 aylık ve saçları dökülüyor bebeklik saçları olduğu için, ağzına falan kaçıyor çünkü yaklaşık benim bir avcum kadar dökülür tek seferde. Ben saçlarını kesmek istiyorum nasıl kesebilirim? Eşim traş köpüğü ile iyice köpükleyip jiletle keseriz dikkatle diyor bilemedim 🙆🏼♀️