niloya94 21+3 teyim bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum normal mi ilk gebeliğin ne zaman hissederim?
e_blue_sky_a niloya94 detaylı ultrasonda doktora söyleyin vardır hareket muhtemelen orda test edersiniz.
niloya94 Ugu324 inşallah nasıl bir his olduğunu da bilmediğim için belki hareket ediyor da ben mi anlamıyorum diyordum 😅
naneliseker_ niloya94 evet, çok ayakta iseniz. Genelde yatarken otururken hissedersinjz. Ama sert sert vurup acitmalari 30 da efsane 😀
Nurbusra_ Bende 25+4 teyim dünden beri az hissettim normal mi bilemiyorum alt kısma doğru hissediyorum ama 2 gündür çok az hissettim