38+3 bir gün bir güne tutmuyor. Bir gün yorgun ve uykusuz geçiyor diğer gün enerji dolu. Anlam veremiyorum. Alttan baskı çok arttı, sürekli batma var oturmak zorlaştı. Akıntım çok olmazdı biraz artmaya başladı. Kasıklarım çok ağrıyor, biri eliyle sıkıp bırakıyormuş gibi 😬