35+4 teyim bende… 3 gun önce iki gün çok sancı çektim dinlenince geçiyordu doktora sordum normal rahim kendini hazırlıyor dedi. Kontrol etti açıklık falan yok dedi suyuda gayet iyi. Bebek kafası aşağıda ama gün içinde değişiyor bende bazen hıçkıriyor gibi sol kasıkta altta atıyor pıt pıt. Bazende yukarda göğüs kafesinin altında bence canı nasıl isterse öyle dönüyorlar… Tekmeler dönmeler çok sert artık canımı çok yakıyor.