Kızlar 8 haftalık oldum bugün daha öncede post açmıştım zaten bir türlü iyi olamadım içime korku saplanıyor sürekli ağlıyorum içim daraliyo hayattan soğumuş gibiyim mutlu değilim sanki akşam olunca geçiyor ama sabah ezanindan sonra başlıyor gece rahat uyuyorum ama sabah 6 da ayaktayım iycene daraldim ne zaman gecicek bu anlamadım böyle yaşan oldu mu 😥😥