1fatma_nurr Kızlar ilk haftalarda vardi 6 haftamdayim akıntım yok acaba normalmi kimi gebeliklerde olmuyormuş bu durumu yaşayan varmı
Gamzecanpolat 1fatma_nurr Bende var arkadaşımda yok mesela bünyeye göre değişiyor dedi doktorum mecbur günlük ped kullanıyoruz
1fatma_nurr Yesim0722 anladım canım normal o zaman bazi gebeliklerde olmaması herşey yolundamı peki ☺️
1fatma_nurr Gamzecanpolat anladım canım belki ileryen haftalarda olur çoğunluğunda oluyor gebeliklerin
Yesim0722 1fatma_nurr evet her şey yolunda.. Hatta bebeğin gelişimi haftasına göre ilerde bile. İçin rahat olsun. Benim sadece ilk bikaç hafta akıntım oldu. O zamam da hamile olduğumu bilmiyordum zaten 😂 sonra kesildi. Hatta aşırı kuruluk var.