Nurceyhan93 Merhaba güzel anneler 😊 19 haftalık hamileyim ara ara kendimi yüz üstü yatarken buluyorum ama sakıncalı mı sizce 🥲
Vandb Nurceyhan93 bende yüzsüst0 bilerekte yattığım oluyor hafif yana döndürüp baskılamamays çalılıyorum daha çok büyümediği için rahatsız etmedi ama bikaç hafta sonra o lüksümüz olmaz artık
Cyln00 Nurceyhan93 27 . Haftadayım yüzüstü hariç asla uyuyamıyorum bende merak ediyorum bu sorunun cevabını
Gamzecanpolat Nurceyhan93 İnsan alışınca gerçekten ister istemez öyle uyuyor bende sırtüstü yatıyorum sonra sabah bakmışım geri yüzüstü yatmışım
Nesfur41 Nurceyhan93 Hiçbir şey olmuyor bende belli hafataya kadar hep kendimi yüzüstü buluyordum şimdi 32+6 oldum istesemde yatamıyom 😂😂
Smy38 Nurceyhan93 6 .aya kadar istediğiniz gibibyatin sakıncası yok denildi bana da oylde yaptım 😁şimdi 28 haftadayim sola yatiyorum gayrı