sekerparemm Hem uygun hem tadı güzel memnun kaldığınız yer var mı??? Birde doğumdan ne kadar önce sipariş verdiniz çikolata deposu luna falan deniliyor genelde yaptıraniniz varmı
Kubraalp sekerparemm ben dışarıda sordum 700le 900 arası tepsi getir istersen ona yaparız dediler. Bende kuruyemişçiye gidip sargılı madlen çikolata baktım bir kiloda yaklaşık 120 tane falan var ve 200₺. Sonra daveticiye gittim yapışkanlı 120 li sticker çıkardım 50₺ ye.
Pinar61 sekerparemm Ben Trendyol dan normal paket çikolata alıp üstüne sticker yaptırmıştım örnek atayım size kutu yapmadım aynalı bı tepsi de ikram ettim.
Hilal_blc sekerparemm instgrmdan çikolatadeposu bu siteden aldm cokta güzel istedigin miktara yaptirabilirsn caggnimm
Mommy15 @sekerparemm ben henüz sipariş vermedim ama trendyolda güzel çeşitler var oradan sipariş vereceğim sizde bakabilirsiniz
Pinar61 sekerparemm sütlü çikolata aldım gayet güzel tatlı ve iyi bir ürün doğum yapalı 3 ay oldu 3 aydır hala duran çikolatalarim var bişey de olmadı.
Pinar61 sekerparemm Trendyol da sayfanın adı İkizler çikolata bakabilirsiniz Başka bı sayfadan da sticker bakabilirsiniz.Hosgeldin yazılı sticker yazın çıkar.
Atlasmom01 sekerparemm trendyoldan aldım çikolata 1 kilosu 250 liraydı içinde 160 tane vardı gayet güzel tavsiye ederim
sekerparemm Hilal_blc çikolatasini yakindan cekip atarmisin kimisi net değil diyor bide tadını beğendin mi cidden
Polenmom sekerparemm ben de araştırıyorum henüz karar vermiş değilim ama en beğenilenler listem şöyle 🌸 hacışerif, nin, çikolata atölyesi, bebek çikolatası, melodi, bolçi, miamano 🍬
sekerparemm Polenmom daha önce hacı şeriften çikolata yaptirdim çok güzeldi ama fiyatları biraz yüksek
Polenmom sekerparemm yaa demek siz de beğendiniz 🤗 ben de araştırıyorum en çok hangisinin beğeni skalası yüksekse onda karar kılarım en son 🌸
sekerparemm Polenmom çok güzel canım tadı ama ben çikolatayı biraz sayıca fazla yaptircam ondan fiyat içinde önemli birde Tuğba kuruyemiş var ordaki çikolatarda çok güzel ama bebek için baskı yapıyorlar mi bilmiyorum lokumu da ordan alcam
Polenmom sekerparemm benimde çok fazla olması gerekiyor açıkçası düşündüm şimdi haklısınız 🙏🏻 biliyorum kahveleri vs.Harika oranında