Kızlar 5-6 gün öncesinde çok özür dileyerek ve utanarak yazıcam ama eşimle bir şey yaşadığımda aşırı acı çektim ve sonrasında bi şişlik geldi elime sonrasında eşime yaklaşmadım çokta önemli değil zaten şu anlık . aynı zamanda acıyordu sabah kalktığımda daha çok acımaya başlamıştı doktoruma gittim hemen şişlik değil ama kuruluk oluşmuş dedi birde ben akıntımdan dolayı sürekli çamaşır değiştirmeme rağmen peçetede koyuyordum ondan olduğunu söyledi bana fitil verdi 2 adet olan bir fitil 3 gün arayla atılacak dedi . 3 gün bugün geçti bu gece atıcam .
Sadede gelecek olursam 2 gündür lavaboda bile çok özür diliyorum ama can çekişiyorum sanki oram bildiğin yara kaplı ve tuz basıyorum gibi . Doktoruma bugün yazdı’ fitili kullan ve bi krem önerdi ama özel bölge biraz hassas bir yer ve oraya çok fazla kimyasal tarzı şeyler kullanmak istemiyorum zaten canım aşırı hassas şu an da bu durumu yaşayanlar nasıl hemen geçirdiniz lütfen hemen geçmesini istiyorum dayanamıyorum acısına 😓 evde yaptığınız bir şey var mıydı öneri bekliyorum 18 haftalık hamileyim 🥹😓