Zelalnazbas Kızlar cuma günü beta hcg değerim 10.07 gelmişti bugün tekrar kan verdim 2.62 ye düşmüş çok üzgünüm
Belginylmz Zelalnazbas üzme tatlı canını sen yaaa herşeyde wardir bı hayır yine olur beben uzulme sen
NovaVina_ Zelalnazbas uzulmeyin ben de subatta cift cozgu gorup kimyasal yasamistim. Rahim kendini hazirliyor diyorlar ne kadar dogru bilmiyorum ama. En azindan dollenme sorununuz yok oyle dusunun 🥹🤗
Zelalnazbas NovaVina_ öyle düşünmekten başka şansım kalmadı rabbim beterinden saklasınnçok teşekkür ederim peki tekrar gebe kaldınız mı ?
NovaVina_ Zelalnazbas yok hayir. Bu ay klomen kullandim. Ve ovulasyon takip ediyorum. Hayirlisi bakalim 🥹