Kubra6642 önce ön görüşmeye gidiyorsun doktor seni muayene edip ona göre tedaviye karar veriyor sonra vitamin veriyor eger kist vs yoksa vitaminler den sonraki ay hemen ignelere başlıyorsun igneler ile büyütme çatlatma oluyor belli bir boyuta gelince toplama oluyor igneler yaklaşık 10 12 gün kullanılıyor duruma göre.. Sonra yumurta toplama oluyor zaten. Yumurtalar topladıktan sonra sizi embriyologlar arayıp bilgi veriyor gelişimi hakkında eger kaliteli ve iyiyse en sonuncu gün elinde kalan embriyo donduruluyo. Ben şu anda bu aşamaya kadar geldim ama kaliteli 1 embriyo oldugu için elimde yeniden yumurta büyütme çatlatma toplama yapılacak sonra da kist baskılama yapılacak 2 ay en sonda transfer. Baya uzun, yorucu ve masraflı Bi süreç. 43.300 tüp bebek ücreti. İgneler 20 bin 30 bin arası tutuyor