Yprymr yani bende var sanıyordum elime şişlik geliyordu ve tuvaletimi yaparken acı hissediyordum gözümden yaş geliyordu resmen doktora gittim muane etti makat bölgemde yırtılma olmuş kabızlıktan dolayı ilaçta yazamadı hamile olduğum için anca doğumdan sonra çocuğu da sütten kesince gel dedi vereceğim ilaç kana geçiyor o yüzden bebeğe de geçer kullanamazsın dedi yani tavsiyem kabız olmamaya çalış bol bol su iç sıvı beslenmeye çalış kabızlık yapan yiyeceklerden uzak dur