Merhaba kızlar asilamadan sonra 2 gun geçince kanama olmaz diyorlar fakat benim ilk günler çok az geldi pıhtıli kan bile geldi şimdi bu hafta devamlı azda olsa var peceteye sildikce oluyor dün adet gunumdu kanama adete dönmedi progestanda kullanıyorum yinede hafifte olsa var 10. Günümde test yaptım negatif çıktı yarinda kan tahlili vereceğim fakat kendimi çaresiz hissediyorum olmasını o kadar çok istiyorum ki bugün gece rüyamda bebek gördüm evlat ediniyorduk sanki onu evimizde bakarken gördüm kokusunu içime çektim o şekilde uyandım bi değişik oldum yine olmazsa korkusu sardı içimi..