likesah hiç panik yapma. Artık uzman oldum bu konuda. Sana sıvı verecekler bol bol. İdrar yollarında enfeksiyon varsa onu rahatlatacaklar. Ben 30 da yaşadım bu durumu. 2 gün yatışım yapıldı. Ama seninki kadar yüksek sancım yoktu. Bir tane 50 civarı çıkmıştı. 32 de yine oldu. Senin nsten gibiydi sonuç. O zaman ciğer geliştirici vuruldu ve nidicard başlandı. 33 te ilaca rağmen 100 ü gören sancılar oluyordu. Açılmam olmadıkça, suyum gelmedikçe doğurmam diye baktı olaya doktorlar. 10 gün hastanede yattım ama erken doğum sebebiyle değil. Sancılara bakarken kolestaz teşhisi konuldu. Şu an 35+1 deyiz. Sancı yok gibi. Suyum gelmedi, açılmam yok. Böyle giderse 37’yi de rahat rahat görürüz diye düşünüyorum. Ama 30 dan bu haftaya kadar kendimi hiç yormadım artık yavaştan günlük işlere el atmaya başladım. Yine de dikkatli davranmaya çalışıyorum. Bir de doktor bir şey demedi ama ilişkiden uzak durdum korktuğum için.