Hilaalc hiç yemedim ailemizde de yok. Oğlumun yanakları, dizleri, omuzları her yerinde gamze var. Tamamen hurafe bunlar. Ben şey duydum gamze değil de ayva yiyenin çocuğu güzel olur diye duydum ama ona da inanmıyorum. Anne baba çirkinse bebek de onlara benziyor. Ayvayı kasayla yese de kar etmez. Bi tanıdığım bol bol yedi bebek güzel olmak bi yana yaşlı gibi duruyor çünkü anne babasının da yüzü öyle