Papatya_00 Ayağa kalkınca kalcam aşırı agriyr yuruyemiyrum normalmi acaba açilmam vardı ama zorlandigim için sonradan bakıldığında açılma yokdu şuan evde dinleniyorum stres çok yapyrum sizce doğum sancısımı ?
Melodimm Papatya_00 Benim kalçam 30 haftada sonra ağrıdı.Yuruyemiyordum.Çok ağrı giriyordu.Simdi biraz geçti gibi şükür.
kusay1811 Papatya_00 bebeğin ağırlığından pelvis kaslarınızın ağrısıdır son 2 hafta çok çektim yürüyemiyordum
kusay1811 Papatya_00 canım benim 1 hafta falan açıklığım 1.5cm kaldı 3 gün de 3 cm kaldı normal yani bazıları 2 hafta 1 cm de kalıyor rahat ol