Selam arkadaşlar.Yaşım 39 ikinci evliliğim ve 4 aylık evliyim.maalesef yaşımdan dolayı doktorlar 6 ay içerisinde hamile kalmazsan tedaviye başlarız dediler.Evlendiğimizden beri korunmuyoruz ilk defa bu ay reglim 3 gün gecikti test yaptım fakat negatif çıktı.normalde 28 günde bir adet olurum hiç gecikmez hatta reglimden önce anlarım olacağımı baş ağrılarım başlar ama bu sefer o da yok.inanın sizlerin yazdıklarını okuyunca çok ümitlendim ve arkadaşlarımın dediklerinden.sizce ne zaman kan tahlili yaptırayım ya da sizce hamile miyim🥹