Betullllmirac41 21+2 haftalık hamileyim ama hala kesin olarak cinsiyeti öğrenemedim dün kontrol vardı fakat bacakları bağdaş yapmış doktor %65 ilk bi ihtimalle kız dedi acaba artık değişme gibi bişey olur mu
Kitapkolik660_ Betullllmirac41 olmaz asko kızlar kendini saklıyor ve genelde doktorun tahmini çıkıyor
Ceviz6550 Betullllmirac41 ilk oğlum da 13 haftalıkken kesin erkek demişti doktorum İkinci oğlumda 19 haftalık olana kadar ogrenemedik tahmin bile yapamamisti doktorum şimdi ise kız bebek bekliyorum 12. Haftalıkken taminde bulundu 15. Haftada yine kız dedi 18. Haftada gittiğimde kesinlikle kız dedi
Betullllmirac41 Kitapkolik660_ evet herkes öyle diyor 2 oğlum var çok istiyorum bir kızım olsun ama kendimi ümitlendirmek de istemiyorum ya yanılırsa diye ☺️