Humeyraa23 İlk gebeliğim ve 2. Aydan beridir odemim var . Öyle davul gibi olma durumu değil ama mesela yüzüklerimi 2.aydan beri takamiyorum. 37 numara giydiğim ayakkabılarımı hiç giyemedim nerdeyse 👀 41 numara terliklerlee tıngır mıngır geçirdim gebeliği 😂 Yürüyüş yapıyordum tuzlu yemiyordum bol su içiyordum ama yinede odemden kurtulamadim malesef 😶 40+1 olduk bugunn 🙏🏻 son demlerim artık inşallah dogumdan sonra tez vakitte terk edip gider bu ödemler benii 😂🙅🏼♀️