Merhabalar Sat 25 Ekim genelde 30 gün arayla regl oluyorum fakat bu ay yumurtlama akıntısı 20.günde gördüm ve o gün yumurtladığımı düşünüyorum. Normal takvime göre 24 Kasım’da Regl olmam gerekiyordu.Ama o akıntıyı gördüğümden itibaren bugün tam 14.gün olmuş oluyor.Eimde ovulasyon testi olduğu için onunla denedim bu şekilde çıktı.Gebelik olma ihtimali var mı?