Kızlar çatı muayenesi yaptı doktorum öncelikle ben hep burdan kızıyordum abartıyorlar vajinal ultrason cinsel ilişki vs aynı şeydir diye ama maalesef birazcıkk acılı birseymiş yani 15 sn vs sürüyor anca ama acıyor neyse muayene sonucu çatın çok dar ben sezeryan yapalım derim ama yine karar sizin dedi doktorum çok okudum araştırdım ama çatı darlığı denip normal kolay doğum yapan varmı riske atmaya zamana bırakmaya değermi bilmiyorum kararsızım doğum anında yumuşama esneme ihtimali var diyorlar kimide asla olmuyor vakum vs gerektiriyor zor oluyor diyor deneyimi olan varmı acaba ? Özel takipliyim birde gidip devlette gostermelimiyim bilmiyorum korkuyorum tekrar aynı muayeneden ama normalde istiyorum bilmiyorum varmı deneyimleyen 🙏🏻☺️