shrbrk Merhaba arkadaşlar. Benim tsh hormonlar normal seyrinde ama anti tpo 1300den fazla. Böyle bir durumda olan var mı neler yapıyorsunuz ? İlaç kullanıyor musunuz ? Gerek var mı yok mu? Kadın doğum doktorum dahileyey yönlendirmedi beni.