bkre_crk_ benim asıri derece bel.agrim oluyor temizlik yapmadan ayakta günlük işlerimi.yaparken bile o yüzden bıraktım temizliği.. 34 haftalık yapmıştım ilk doğumumu temizliğe çok önem verdiğim için ki gerek yokmuş çok pişman oldum.. kuvezde kaldı oğlum 1 hafta.. o yzuden 2.hamilelikte temizlik en son yapacağım şey sendr önem verme bu kadar.. beklenen doğum 25 Şubat diyor doktor