Merhabalar 1.ay 20 gün oldu dogum yapalı kızlar. Sağlık ocağında ebesi kalca cikikligi ve kırmızı göz testi yaptır sonuçlarını bize getir dedi. Ben kalca cikikligi için ortopediden çocuk hastalıkları bölümündende göz testi icin randevu aldım. Çocuk doktorları yeni doğan bebek için göz muayenesi yapıyorlar mı? Ayrıca ben ilk defa duydum kırmızı goz testi nedir nasıl yapılır tecrübeli anneler bana yardımcı olur musunuz?