Nurbusra_
Demir ilacı çok önemli mutlaka kullan hatta doğumdan sonra bile kullanmaya devam ediliyor çoğu zaman doktorunla kınuş böyle böyle kusuyorum diye başka formüller üretir sana demiri gıdalarla karşılaman çok zor bebeğin gelişiminde önemli rol oynar allah korusun doğumda kan kaybı yaşarsın bir şey olur ne yap ne et iç demir ilacını ben geceleri içiyorum ne çok aç ne çok tok senim gibi midemi çok tuhaf yapıyordu sabahları aç karna konuş doktorunla bakalım