Nurti Kelebekkk01 geçmiş olsun Ben de bugün doktora gittim doktor parol hariç hiçbişe yazamam dedi gargara bile izin vermedi boğaz pastilini sordum onu da istemedi evde doğal yöntemlerle geçirmeye çalışacağım limon bal ilısu ve bol bol meyve
Memuranne2 Kelebekkk01 2 hafta fena grip oldum artık Dr antibiyotik verdi mecbur kendi Dr umu da önerisi ile kullandım. Ama öksürük illet bişey sadece pekmez iyi geliyor bende astım da var gerçekten çok zor oluyur size tavsiyem sadece pekmez ben çok fayda gördüm
Btlbet Bende bugun gittim bogaz agrısı ile basım cok agrıyordu kanıma bakıldı crp yuksek cıkınca covid den süphelendiler.cokvarmıs bu ara yine.cok sukur negatif cıktı.parol verdi burun fısfısı verdi antibiyotik verdi ama korkudan onu içmicem