Deletedmon_98 Zelalnazbas bence baktır iki güne bir diyorlar ya geriçi iki gün olunca pzt oluyor ama ben olsam baktırırdım dayanamazdım 😄
Rabiul Ben 969 ile öğrendim bidaha da baktırmadım, kime denk geldiysem 2 kere yaptırmışlar o yüzden bence yaptır 🙈