Odaanne yani ben 28.. Haftamda almıştım ilk önce.
Bu hafta gidip kan vereceğim 7 olan değerim 9 a çıkmıştı inşallah düşmemiştir.
Eğer düştüyse doktorum tekrar takviye verecek çünkü doğuma çok az kaldı kesinlikle işe yarıyor ihmal etmeyin benim değerim gerçekten çok düşüktü doktorum sağolsun hakkını ödeyemem