Aybarssmom_ Nesfur41 ben karbonhidrat olmadan ne bileyim gluten, şeker, glukoz olmadan yaşayamam bacım şimdi yiyom kimse sesini çıkarmıyor sonra bi daha böyle rahat yiyemem 🤣🤣🤣🤣🤣
zehruss Aybarssmom_ canım bende aynı durumdayım 34+0. Da gittim üç gün önce başlarda aşırı kilo almistim 79 du en son 77 çıktım doktor yemiyormusun felan dedi cidden iştahım da azalma olmuştu son günlerde geri açıldı ama bebeğim aksine önde çıktı sanırım yediğim hep bebeğe gidiyor ben öyle düşündüm
Aybarssmom_ Boncukk123 bizimkiler o yüzden 1 kilo eksik tartıyor ama tabi doktorum yinede ters ters bakıyor her seferinde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
emelslmn Aybarssmom_ doktor bebeğin kilosunu söylemiştir onlar da not alıyor bir şey olsa söylerdi bence. Ben 68 ile hamile kaldım. ilk 3 ay 76 ya çıktım doktorum dikkat et çok alıyorsun dedi. 33. haftadayım 73 kiloyum ama bebeğin kilo alımı çok iyi maşallah 🧿
nilsubldn Bende 26 haftalık hamileyim bundan sonrası için kaç kilo daha alınır sizce son haftalarda çok alınıyor deniyor
Aybarssmom_ nilsubldn canım ben anormal kilo alıyorum 1 ayda 3 kilo aldığımı biliyorum o yüzden benim başıma gelene bakma sen 😅
nilsubldn @Aybarssmom_ bende 2-3 haftada bir kilo almaya başladım bu durum beni çok korkutuyo bir de herkes asıl bundan sonra alırsın diyor Allah sonumuzu hayır etsin 🫠
nilsubldn @emelslmn 3.aydan sonra neler yaptınız peki sonrasında hiç kilo almamışsınız anladığım maşallah 🧿 bebek alırken peki siz kendi kilonuzdan mı vermiş oluyorsunuz nasıl oluyor bebeğin suyu ağırlığı kan hacmi hepsi artıyor sonuçta
emelslmn nilsubldn çok dikkatli beslendim açıkçası. Ekmeği tatlıyı tuzu hepsini komple kestim. Protein ağırlıklı beslendim. 2 buçuk saatte bir atıştırdım. Ceviz fındık fıstık badem atıştırdım bol bol. Günde 3 lt su içtim. Bebeğin suyu kilosu çok iyi bu arada.