Seval0sevall Ne ağrım ne sızım var hiçbir şeyim yok hasta da olmuyorum kafayı yicem acaba regl günüm yumurtlama olmuş olabilir mi bugün 11 geçti
NovaVina_ Canim bence bir kadin hastaliklarina gorun. Kanda da negatif cikmisti senin yanlis hatirlamiyorsam. E azindan adet sokturucu verir.
Seval0sevall NovaVina_ dupaston yazdı kullanıyorum ama benim yumurtlamam regl günümden sonra oldu sanırım akıntım o zaman çok vardı ilaç kullanıyorum yarın bitiyor