Sergul1425 kızlar merhaba son adet tarihime göre bugün 6+4 günlük hamileyim normalde akıntım oluyor ama bugün baya koyu renkli olmuş eylülde kürtaj oldum korkuyorum hastaneye gitsem mi
Ebrosko Sergul1425 gidin tabiki. Yerlesme kanamasi da olabilir Allah korusun aksi bi durumda olabilir
Ebrosko Sergul1425 korkma allahin izniyle bi sey olmaz. Eger tehlike varsa da ilacı var zaten düzenli kullanırsın. Duanı eksik etme yavrundan
Sergul1425 Ebrosko hastaneye geldim kese var bebek de belli belirsiz oluşmuş bana göre 6+5 ama doktor 5+5 dedi 10 gün içinde klp atışı duyulmazsa sıkıntı dedi düşük ilacı verdi
Ebrosko Sergul1425 geç döllenme olabilir. Muhtemelen fitil vermiştir düzenli kullan inşallah faydası olur yakın zamanda da kalp atışı duyarsın inşallah. Senin daha önce kürtaj mi olmuştu sebebi arastirildi mi?