aynam Sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum çünkü önce yumurtlayacaksın bu da en az 5 gün iğne vurman demek o zamana kadar antibiyotik çoktan bitmiş olur sonra çatlatma iğnesi vurulacak bu da iki gün demek yani senin aşılaman en az bir hafta sonra olacak canım o zamana diş tedavin bitmiş olur ALLAH’ın izniyle inşallah bol bol salavat getir ve Meryem suresini oku tutunmada etkili olur inşallah bir de stres yapma bol su iç rahat ol inşallah hayırlısıyla sağlıkla kalırsın folik asitte içmeye başla eğer hala başlamadıysan başla bir an önce