Bus0672 bende ilk oglumda cok kötüydüm hep mide bulantisi cektim öğrendiğimden itibaren birşey yiyemiyordum ilk 3 ayıma kadar mide bulantım vardı, bunda hersey yiyorum bir baş agrım var hic bulantım kusmam olmadı ta ki simdi 6+2 oldum bulantı hissetmeye başladım😁 en azından oglumda ogrendigimde başladı bundaysa biraz gecikti😁