Kızlar tekrardan merhaba. 13 kasımda aşılama oldum 27 sinde kan verebilirsin dedi doktorum ben dayanamayıp 2 gün önce test yaptım negatif çıkmıştı ama bu değişebileceği söyleniyor ama bugünde regl kanaması gibi kanamam geldi içiniz de benim gibi bu durumu yaşayan varmı?