Feyzaclk bal 1,5 yaşına kadsr verilememesi gerekiyor nasıl zihniyet ki bu ufacık bebege bal veriyor
Benim eltim de vermişti kızına küçükken çocuk sürekli aglıyordu hiç susmuyorfu hastaneye götürdüler çocuğun içini yakmış bal doktora eltime kızmış ki bal yedirilmez diye
Sonra işte alerji testi yaptılar igneler falan vurmuşlar düzelmişti bi süre sonra dikkat et canım eşini de uyar.verilmemesi gerekiyor diye o da bilsin neyin verilip verilmemesini sen olursun olmazsın Allah korusun hasta olursun nasıl bakacak çocuğa 😊 birşey olmaz az az su ver bari de içi yanmasın çocuğun 😊 çay kaşıgı ile ben ogluma hep verirdim su çay kaşığı ile 2 ,3 kaşık bazen 4-5 kaşık yapardım ne kadar emse de o da bi cann diye düşünür verirdim Şükür birşey de olmadı 🤲🤲🤲🤲☺️