TerapistAnne ilk doğumumdan sonra uzun bir süre kiwiyi kullandım ve açıkçası çok memnun kaldım. Alırken ister istemez tereddütüm vardı fiyatı çok uygundu ve istediğim performansı alır mıyım diye bi endişem vardı ama beni yanılttı. Hiç teklemedi maşallahı var çok güzel sağıyor. Şimdi 37+6 dayız, geçenlerde açtım kutusunu baktım hala çalışıyor doğumdan sonra yine onu kullanmayı düşünüyorum 💜